Saturday, January 23, 2010

SPECTACULAR 2010!!!!!

HEY GUYS! arini ari sabtu 23/1/2010. pada hari ini, akan berlangsungnye satu event yg boom bedeboom di Malaysia nie, di anjurkan oleh Herbalife, yakni SPECTACULAR 2010 (gaya cam MC kat HOM&STS)!!!

ape yg best sgt kat SPECTACULAR nie smpi sume org pon tlompat2 bile nak gi? haaaaa..... aku pon xtau la. aku g sesaje je. nak wat gempak la kononnye. x power r kalu supervisor Herbalife nie x gi kat event camtu. Jatuh standard sbg saorang supervisor k. yg aku tau kat event tu ade dinner yg makanannye best2 wooooo.... abesla aku.. naik 3 kilo balik r pasnie.. aritu da turun 5 kilo ngn Herbalife products nie. xpe2. aku byk lg products kat umah nie. nnt turun balik yea..

ok, sepertimana org len yg gi event2 camni, mereka sebenarnye nak cari ilmu baru ttg cane nak tingkatkan sales dorang. tp aku nak gi utk suke suki je. (hehehe). event ni berlangsung selama 2 hari. setiap tahun ade. event nie kirenye event yg paling grand kat Malaysia la (mmg Grand wa ckp sama lu).. kat situ nnt, ade satu costume party (kot) yg bertemakan ARABIAN NIGHT!!! walaweyhs! aku pkai jubah hitam ngn kain putih atas kepala. STYLE WEI!

kat situ gak nnt ade mcm2 jenis org yg bbeza pangkat n kekayaan. kirenye boleh r aku jumpe dorg utk sharing mering moment. nak tau gak cane dorg bleh jd kaye nie. xbleh jd kalu dorg kaye sekor2 tp aku miskin. xleh2! kene share bai. nnt ade talk yg best giler oleh speaker dari Spain! waow oreng puteyh buleh dateng malaysia untuk chakep2.. dgr je la...

mesti byk giler mende yg aku dpt nnt. Insyallah.. orang kate spectacular nie satu platform kpd sume org x kire yg masih fresh dlm Herbalife ke, yg da super senior ke, utk jadi lagi mantap. Spectacular yg lepas2, sepertimana yg aku dgr, rmai supervisor dilahirkan from those events.

NAK GAK!

1 comment:

  1. salam filani....em...i pun pegi event tu..WOW!! best sangat2 ..makin bersemangat lagi!!....sama 2 kita menuju puncak kejayaan!!!..all the best..jumpa di EXTRAVAGANZA!!!

    ReplyDelete

About Me

My photo
FREE FOOD, CUPCAKES, CUPS, CAKES, FREE, FOOD.