Wednesday, January 20, 2010

PENANGAN HOM & STS SEWAKTU MASA DULU PART 2.

Ha, da sihat kembali jari jemariku yg cantik dan bersinar nie. aritu hampir tputus median nerve kat tgn akibat menaip selaju 120 words/min. GILO!

sambung balik. Alkisahnye, aku telahpon meminjam wang yg byk semata2 utk menjadi Supervisor nie. walopon segelintir makhluk bumi ni rasekan bahawa itu satu pembaziran, namun bagi aku inilah yg kita pggl pengorbanan. semakin byk aku berhutang, semakin aku rase perlu membayar hutang ngn cepat.
dgn itu, secara tidak sengaja membayar hutang, aku telahpon mdapat byk customers. WALAWEYH! ini la yg dikatekan oleh Dean Kulliyyah aku sbg: Blessings in disguise. dgn nie gak aku bjaye memperoleh sejumlah wang yg xpenah aku pegang dlm hidop aku, yakni RM2500 dlm seminggu sahaja, hanya dgn meruncit.

WEI BAI, SAPE NAK BAGI DUET TU FREE2 JE KN?
alhamdulillah wang tu dpt aku wat byr hutang, same ade yg tertunggak atau semasa. tp ade lg hutang yg perlu aku selesaikan lg. tapi aku percaya yg aku berada di landasan yg betol.

ISLAM IS MY WAY OF LIFE, HERBALIFE IS A LIFE TO STRIVE


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
FREE FOOD, CUPCAKES, CUPS, CAKES, FREE, FOOD.