Monday, February 15, 2010

LUCY U R THE PLACE TO GO

I locked up myself inside my car (Lucy) today from 6.30pm to 7.22pm. xtau kat mane lagi nak menghilangkan ke"tekey"an yg dbawa throughout the week.. n xtau kat sape lg nak gtau masalah. besenye aku nie xske cite kat org pasal masalah aku. coz aku x suke org tau n aku xnak dorg tau. LAME & LOUSY REASON.

GILER EMO.

Starting up the engine and playing some japanese songs kat dlm tu lg bek. lowering down the seat dan bersandar smpi ttido adalah satu mende yg paling pelik pnah aku wat (other than studying "with" Lucy). but the songs played were such that as if Lucy understood my feeling. lagu yg randomly played adalah: Kobukuro - sakura, tsubomi,
ikimono gakari - kaeritakunatta yo, akaneiro no yakusoku.
sume lagu nie mceritakan psal friends and family. you understand me Lucy? hahaha Filani Fauzi has gone insane. bangun je daripada tido yg pura2, aku pon try maneuver cd player and lagu stopped tetibe je. aku pon matikan enjin. oooo rupenye da azan maghrib.

k tadi da abes emo2 ngn Lucy. skrg nak emo kat hadapan Allah plak.

salam

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
FREE FOOD, CUPCAKES, CUPS, CAKES, FREE, FOOD.